Selasa, 09 September 2014

lai redzētu uzņēmumu

Ikvienam vēlas zīmolu piederumi, it īpaši moderns modes aprindās. Daudzi no mums ir kārdinājums nopirkt vienu no šiem Louis Vuitton replikas, bet mēs noteikti negribētu uzskatīt pārvadā to apkārt. Es domāju, ka jūs visi zināt manu nostāju atdarinājumus un knock-off. Manā maz pasaulē, tie ir vienkārši nepieņemami. Modes ir mana dzīve, un tirgus atdarinājumus apdraud stabilitāti nozarē esmu audzēti mīlēt.

Par cenu apzinās pircējs, ir arī citas alternatīvas.No galvenajiem universālveikalos skaits ir sākuši veikt dizaineru piederumi un rokassomas, par ievērojami zemākām cenām. Lai gan ir daži, kas uzskata, ka augstās modes ir ekskluzīvu domēnu bagāti, tas ir mans atzinums, ka modes vajadzētu apvienoties un nevar dalīt.Modes mīlestību var un turpinās, lai cilvēkus kopējo interešu kopā.

Es nesen devās upstate nedēļas nogalē apmeklēt pupuk hantu hayati eceran multiguna termurah untuk merk exclusive hormon herbal yang asli di dažas draugiem un ģimeni, un man bija saviļņots atklāt rūpnīcas noieta Coach. Es pacēlu trīs pārsteidzošu rokassomas ļoti pieņemamām cenām, un es plānoju atgriezties dažkārt drīz. Lai būtu godīgi, es biju pārsteigts, lai redzētu uzņēmumu treneris ar atlaidi kontaktligzdas. Man ir pavadījuši neskaitāmas stundas, pētot savu vadošo veikalu Medisona avēnijā, un no es varētu pateikt outlet veikalā bija gandrīz tieši tādu pašu inventāru. Diskontētās cenas, ne mazāk!

Pēc atgriešanās mājās, I did kādu pētījumu par pārdošanas datiem Coach. Izrādās, ka atlaides noieta man bija tikko apmeklēju nopelna gandrīz tikpat daudz ieņēmumus kā karognesēju veikalā NYC. 2005.gadā šis īpaši outlet veikalu nopelnījis vairāk nekā 20 miljonus dolāru, un tie ir projicē peļņu vairāk nekā 25 miljoni par kārtējo gadu! Šie ir apbrīnojams skaitļi, manā pazemīgs atzinumu. Kāpēc nav citi dizaineri vajāšanu diskonta tirgū?

Mana sajūta ir tāda, ka ir ir daudz ko darīt ar elitāra attieksme, kas izplatīties modes industrija. Ir spēcīga sajūta, modes aprindās, ka atlaižu veikali atšķaida luksusa attēlu, ka tik daudzi dizaineri cenšas attīstīt. Lai gan var būt daži ticamības pakāpe šo argumentu, es uzskatu, ka mode ir par cilvēkiem. Es labprāt vēlētos redzēt vairāk uzņēmumu ņemot pieeju, ka treneris ir ņemot. Maki par cilvēkiem, es saku!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar